fredag 2. mars 2012

Rundt Ogge

Dette var siste turen før jeg og Per reiser til syden. Så i neste uke skal jeg prøve å få lagt ut bilder fra litt varmere strøk, der syklistene har litt mindre klær på seg :-) 
Er enda litt snø etter brøytebilen på heia, her rett etter Honnemyr


Veien mellom Honnemyr og krysset Oggevatn/Birkeland
er den strekningen jeg sykler  hvor det er desidert
mest søppel.
Her har jeg også kjørt til jobb i 13 år.
Alle disse årene så lurte jeg på hvorfor
det alltid var så mye som ble kastet langs veien.
Alt fra handleposer med vanlig søppel til
som her på bilde møbler, kjøleskap, dekk,felger,komfyr
ja en gang lå det en hel sofa i vei kanten.
Lite respekt for naturen sier jeg.


























Har alltid syntes at denne gården ligger så idylisk til, med utsikt over Ogge.

Lurer på hvor mange ganger jeg har syklet forbi dette skiltet :-)

Her er de tørre fakta når jeg var på "toppen" av Ogge

Måtte jo ha det vanlige selvportrett bildet :-)


Og dette er de tørre fakta da sykkelen ble parkert i Tvangsdalen. Nå gleder jeg meg til racer sesongen starter.
Garmin filen på turen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar